Customer Experience Specialist

Snap jij hoe de consument denkt en kiest? Kan jij de beleving van onze tomaat in de supermarkt positief beïnvloeden? Weet jij hoe je ons positioneert zodat de consument onze tomaat kiest? Als Trade Marketeer ben jij degene die elke dag opnieuw kijkt naar welke keuzes consumenten maken, waarom zij dit doen en hoe zij dit doen. Daarnaast ben jij de drijvende kracht achter het optimaliseren en verbeteren van de customer journey’s voor en bij onze klanten. 

Wij bieden jou de kans om bij de meest innovatieve totaal specialist in Tomaten, van teelt tot in de winkel, te werken. Beleef de smaak. Met RedStar. Bouw jij mee?

Hoe zou je dag er uit kunnen zien?

Op kantoor of thuis, met een kop koffie of thee in je hand start je je computer op en neem je deel aan de start-up-the-day meeting. Samen met je collega’s van Sales en Marketing, bekijk je waar de prioriteiten van de dag liggen en wat er de komende dagen aan verkoop verwacht wordt. Waar kan je net even die slimme vraag stellen? Welke collega help je net die deal makkelijker te sluiten? Van de Retail Manager hoor je dat de nieuwe campagne, die je samen met de Marketing Specialist hebt opgezet, het verwachte effect heeft bij die ene klant. Yes! Weer een klant die meer omzet genereert voor RedStar en voor hen zelf. Win-win!

Je pakt snel door en leest de laatste verkoopdata. Waar zit er groei? Waar moeten we bijsturen? Je legt de laatste resultaten van ons eigen consumentenpanel, de shopper en de customer journey naast de verkoopdata. Als een ware  analytische strateeg kijk je, op basis van de data en consumer insights, waar je de customer experience op een nog hoger niveau kan brengen. Hé, je ziet de verandering in de verkoop ontstaan waar je die had verwacht.

Na de lunch start je samen met de Marketing Specialist met het opzetten van een nieuwe online campagne bij die grote klant in Zweden. Jij hebt de laatste informatie paraat en kent het gedrag van de Zweedse consument door en door. Neuromarketing is jouw passie, in elke campagne, steeds weer.

De dag sluit je af met het analyseren van onze eigen (online) statistieken, want een campagne staat natuurlijk nooit op zichzelf. Die wordt ondersteund vanuit meerdere hoeken en data is daar ééntje van en een betrouwbare, weet je uit ervaring. Met een goed gevoel na een enerverende dag waarbij jij het verschil hebt gemaakt voor RedStar, loop je door de supermarkt op zoek naar je avondeten. Je sensoren staan nog altijd aan en dus kijk je hoe de mede-winkeliers zich gedragen. Stiekem ben je graag ook hier hands-on bezig en laat je je tijdens het shoppen inspireren.

Wat kom je brengen

  • Een enthousiaste persoonlijkheid, een inspirator, iemand die de menselijke natuur doorgrondt en die een grote passie heeft voor alles wat te maken heeft met die natuur van de mens.
  • Je bent een absolute samenwerker waarbij je zowel theorie als pragmatiek kunt combineren om ons sales team te ondersteunen in het nog succesvoller zijn in de verkoop en ons marketing team met de Marketing Specialist professionaliseert en optimaliseert. Bouwen, daar hou jij van.
  • Retail, consumenten, voedsel. De snelheid van schakelen, de houdbaarheid van het product. Je snapt het spel en schakelt vlot en doelmatig. Impact heb je met elke beslissing die je neemt en daarom ben je analytisch, scherp en pragmatisch.

Wat wij je brengen 

  • De beste tomaten om mee te werken.
  • De uitdaging om deze nieuwe rol vorm te geven en in te vullen. Jij bent de specialist. Wij geven jou het vertrouwen, jij neemt je verantwoordelijkheid.
  • Een gedreven, pionierend en bouwend team van de leukste collega’s die weten wat hard werken is, en weten dat we samen sterker zijn.
  • De kans om zelfstandig je rol en de afdeling verder te ontwikkelen en uit te bouwen.
  • Een prima salaris.
  • 26 vakantiedagen, fijn pensioen, de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van scholing en opleiding.
  • Volop leuke en sportieve activiteiten vanuit onze personeelsvereniging of onze active club, zodra de huidige situatie dit weer toe laat.

Onze recruitment procedure

  1. Wij beoordelen de sollicitaties wanneer ze binnen komen. Zolang de vacature zichtbaar is, kun je solliciteren.
  2. Binnen 5 werkdagen na het ontvangen van je sollicitaties reageren we:
    - Telefonisch nemen we contact met je op wanneer we je willen ontmoeten.
    - Via de mail krijg je een afwijzing, met reden, waarom je op dit moment helaas niet voor ons het juiste profiel hebt.
  3. Het eerste gesprek is nu via een online medium. Dit kan Teams, Zoom, of WhatsApp zijn. In dit eerste gesprek kijken we naar wie je bent, waar je voor staat en of wat wij bieden bij jouw wensen past. Jij kijkt wat wij jou bieden. Of wij bij jou zouden kunnen passen.
  4. Denk na het eerste gesprek rustig na over wat je van ons vindt, dat doen we ook over jou.
  5. Het tweede gesprek is helaas nog niet bij ons op kantoor, Covid-19 gooit nog wat roet in het eten. We spreken elkaar opnieuw digitaal waarbij we verdiepen in wie jij bent als persoon, wat je komt halen en brengen, wat wij je kunnen geven en vragen;
  6. Zijn we allemaal happy en in de go flow? Dan zullen we je een aanbieding doen waarvan wij hopen dat jij volmondig ja kan zeggen!
  7. Gefeliciteerd en welkom bij RedStar. We maken een inwerktraject op maat, passend bij deze rol, passende bij jou en passende bij deze tijd.

Interesse?

Stuur je CV en motivatie naar vacature@redstar.nl of neem voor meer informatie contact op met Linda Koornneef op 0174-531000.