Verkoop

Verkoop

Pure taste. True partners.

RedStar streeft naar een langdurige samenwerking met de afnemers van haar smaaktomaten, die zowel onder het merk ‘RedStar’ als onder private label verkrijgbaar zijn, en onderscheidt zich door de klant te ontzorgen en optimale service te verlenen.

RedStar houdt de trends in de markt nauwlettend in de gaten. We volgen ontwikkelingen bij telers, gebruiken informatie van smaakpanels, analyseren cijfers van marktonderzoeken en bedenken nieuwe concepten om zo ons en uw succes te vergroten.

Als totaalspecialist telen, verpakken en verkopen we jaarrond. We kunnen hierdoor snel en adequaat inspelen op uw wensen. Bovendien denken we graag actief met u mee. Om samen te werken en te inspireren, op het gebied van marketingconcepten, verpakkingen, schapposities en category management.

Dit alles doen we met veel liefde en passie en hierbij hebben we slechts één doel voor ogen: van het nuttigen van tomaten een belevenis maken.

De strategie van RedStar leidt tot zeer tevreden klanten. De verkoopafdeling van RedStar is IFS Broker gecertificeerd.

Marketing
Marketing is een belangrijke activiteit van RedStar. Met onderscheidende marketingcampagnes willen we ons product op een aansprekende wijze bij de doelgroep onder de aandacht brengen. Proeverijen en promoties zijn een belangrijk middel om consumenten kennis te laten maken met nieuwe producten. We promoten ook het merk RedStar. Zo laten we via social media, advertenties, beurzen en evenementen zien waar RedStar voor staat: genieten en verleiden.

Lees meer over jaarrond leverenontzorgen & samenwerken, verpakkingen op maat en kijk waar de smaaktomaten van RedStar wereldwijd te koop zijn.